fa-ti o programare
0723 . 918 . 404
contact

Aveam o durere cumplita de masea, am mers la toate cabinetele din zona, si nimeni nu se baga sa imi scoata cele doua ace rupte de pe canalele de la masea :( . Numai D-na Doctor Cristina Munteanu a reusit sa imi scoata ambele ace, si sa reuseasca sa ma scape de durerea cumplita de peste doua saptamani.Recomand cu incredere cabinetul Cris smile. :D

vezi mai multe »

Francisc
Prezentare Cabinet Stomatologic

Cabinet stomatologic CRIS SMILE

DECLARATIA DE POLITICA IN DOMENIUL CALITATII

CRIS SMILE cabinet dentar Bucuresti si-a orientat Politica in domeniul calitatii, in vederea implementarii si imbunatatirii continue al unui sistem de management al calitatii conform Standardului SR EN ISO 9001:2008. Orientarea CRIS SMILE cabinet dentar Bucuresti catre calitate, se transpune in practica printr-o dezvoltare continua a eficacitatii tuturor actiunilor şi activitatilor care au loc in cadrul clinicii, în scopul eficientizarii, monitorizarii, controlarii si verificarii tuturor proceselor din cadrul Sistemului de Management al Calitatii.

Scopul masurilor este acela de a satisface pe deplin cerintele pacientilor, dar si pe cele de ordin legal si de reglementare.

Astfel, actionam in vederea:

Constientizarii personalului privind strategiile de dezvoltare ale organizatiei in directia asigurarii calitatii serviciilor furnizate in domeniul prestat;

Imbunatatirea si monitorizarea permanenta a activitatii in toate fazele de realizare a serviciilor, respectand in acelasi timp si cele mai bune practici in domeniu serviciilor medicale de stomatologie;

Asigurarea comunicarii si a intelegerii tuturor aspectelor (inclusiv a celor legale si de reglementare) legate de calitate in vederea aplicarii prezentei politici la toate nivelurile organizatorice;

Respectarea conformitatii cu cerintele legislative in domeniu ale Romaniei si ale Uniunii Europene.

Pentru a ne dezvolta pe direcţiile de acţiune enunţate, ne-am fixat următoarele obiective:

Stabilirea autoritatilor, responsabilitatilor si constientizarea personalului, la toate nivelurile organizatiei;

Stabilirea unui program de dezvoltare pe termen mediu si lung in directia calitatii.

Instruirea continua a intregului personal si motivarea acestuia pentru mentinerea si imbunatatirea calitatii serviciilor oferite;

Asigurarea resurselor umane, materiale si de infrastructura, necesare functionarii Sistemului de Management al CalitatiiPolitica din domeniul calitatii, promovata in cadrul cabinetului dentar SC CRIS SMILE SRL Bucuresti asigura orientarea inspre pacient a tuturor proceselor care au loc in cadrul activitatii derulate, prin identificarea nevoilor si asteptarilor acestuia, in scopul satisfacerii cerintelor explicite si implicite privind serviciile si gama de servicii medicale oferite.

Voi actiona continuu pentru asigurarea resurselor necesare punerii in practica, la nivelul intregului personal angajat, a prezentei politici.

Director General, BUCURESTI
MUNTEANU CRISTINA
Cris Smile te invita sa zambesti cu incredere, de acum noi muncim pentru zambetul tau!

 

 

“Sinceritatea, devotamentul, moralitatea si empatia au fost, sunt si vor fi elementele cheie ce m-au ajutat sa realizez din CRIS SMILE ceea ce este astazi.

Va multumesc VOUA - PACIENTII CRIS SMILE!”